Home Proceedings Editorial board Program News Contact
PDF download
Cite article
Share options
Informations, rights and permissions
Issue image
Vol 1, 5
Pages: -
Research article
See full issue

This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. 

Metrics and citations
Abstract views: 32
PDF Downloads: 0
Google scholar: See link
Article content
  1. Abstract
  2. Disclaimer
Research article

BRENDIRANJE POSLODAVCA I DIGITALNA TRANSFORMACIJA

By
Ilarija Bašić ,
Ilarija Bašić

Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru , Mostar , Bosnia and Herzegovina

Ornela Leko ,
Ornela Leko

Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru , Mostar , Bosnia and Herzegovina

Nino Ćorić
Nino Ćorić

Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru , Mostar , Bosnia and Herzegovina

Abstract

Digitalna transformacija postaje prioritet suvremenih društava i njihovih gospodarstava. Opstanak organizacija na tržištu, lokalno ili globalno, sve više ovisi o spremnosti uvođenja promjena koje vode do transformacije njihova poslovanja. Ono, pored ispunjavanja očekivanja organizacijskih dionika o dostupnosti usluga i/ili proizvoda bilo kada i bilo gdje, mora izgraditi i njihovu jaku emocionalnu povezanost s brendom. Uspješno brendiranje jamči da će brend stvoriti svijest, prepoznatljivost i trajnu vjernost, što se odnosi i na brendiranje poslodavca koje podrazumijeva izradu vrijednosnoga prijedloga, internoga i eksternog percipiranja brenda poslodavca, drugačijeg od konkurencije. Digitalno brendiranje kao dio strategije brendiranja poslodavca uključuje različite sastavnice koje su usmjerene na izgradnju nematerijalnoga identiteta brenda, na promjenu komunikacije unutar organizacija, između organizacija i njenih dionika te implementaciju digitalnih poslovnih modela. U ovom radu ukazat će se na digitalnu transformaciju poslovanja u Bosni i Hercegovini, odnosno spremnost poslodavaca da se prilagode nužnim promjenama na primjeru jedne osigurateljske kuće.

The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.