This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru , Mostar , Bosnia and Herzegovina
Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru , Mostar , Bosnia and Herzegovina
Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru , Mostar , Bosnia and Herzegovina
Digitalna transformacija postaje prioritet suvremenih društava i njihovih gospodarstava. Opstanak organizacija na tržištu, lokalno ili globalno, sve više ovisi o spremnosti uvođenja promjena koje vode do transformacije njihova poslovanja. Ono, pored ispunjavanja očekivanja organizacijskih dionika o dostupnosti usluga i/ili proizvoda bilo kada i bilo gdje, mora izgraditi i njihovu jaku emocionalnu povezanost s brendom. Uspješno brendiranje jamči da će brend stvoriti svijest, prepoznatljivost i trajnu vjernost, što se odnosi i na brendiranje poslodavca koje podrazumijeva izradu vrijednosnoga prijedloga, internoga i eksternog percipiranja brenda poslodavca, drugačijeg od konkurencije. Digitalno brendiranje kao dio strategije brendiranja poslodavca uključuje različite sastavnice koje su usmjerene na izgradnju nematerijalnoga identiteta brenda, na promjenu komunikacije unutar organizacija, između organizacija i njenih dionika te implementaciju digitalnih poslovnih modela. U ovom radu ukazat će se na digitalnu transformaciju poslovanja u Bosni i Hercegovini, odnosno spremnost poslodavaca da se prilagode nužnim promjenama na primjeru jedne osigurateljske kuće.
The statements, opinions and data contained in the journal are solely those of the individual authors and contributors and not of the publisher and the editor(s). We stay neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.